kolmapäev, 28. august 2013

KALASTUSLAAGER

Hei, räägin teile veits oma laagrist, mis oli pühapäevast neljapäevani (18.08-22.08). Pühapäeval ärkasin 6:30. Läksin pesin ruttu juuksed ära. Kuivatasin neid nats ja panin siis juuksemaski neile. Ootasin paar minutit ja pesin selle välja. Läksin fbsse ja rääkisin Kaijaga. Vahepeal pakkisin jälle asju, siis rääkisin temaga. Kui kell oli 7+. Läksin juukseid föönitama, sellega läks mingi üle poole tunni. Hakkasin seejärel neid sirgendama, kui sellega ka valmis sain, panin kolmveerand dressid jalga ning tõmbasin lihtsalt lukuga pusa selga (pluusi vms alla ei pannud). Käisin Marju juures ja sain oma avoni asjad kätte. Läksin koju ja panin ennast riidesse, seejärel tegin meigi ning seadsin juuksed korda. Panin ka kotti mõned asjad ja viisin selle siis autosse. Just sel hetkel sõitis minu maja ette ka Kaija. Ta tõstsin samuti oma koti meie autosse. Läksime ülesse, võtsin sealt oma päikseprillid ja me läksime autosse mu empsi ja õde ootama. Kui nad tulid sõitsime korraks statoili. Emps võttis kohvi endale ja ostis meile kõigile twixid. Mas. Hakkasime siis sõitma Võrtsjärve poole. Jõudsime sinna mingi pool tundi varem. Läksime jalutasime Kaijaga muuli peal ja nägime Raini. Lol. Naersime sitaks. Pärast tuli välja, et ta tuleb meiega samasse laagrisse. Meil oli nagu wat. 

Kui kell 11 sai, siis pidime mingite paberitega jamama limmis. Kui sellega korda sai, läksime kõik ülesse mingisse saali. Vanemad ka. Seal räägiti mingit teksti meile jne. Mingi teema oli seal mu jalgpalli mänguga ja siis kõigil poistel oli nagu 'Wat, ta mängib jalgpalli v?' Mõndadele jäi ainult tänu sellele mu nimi meelde ka, lol. Igastahes, kui vanemad ära läksid oli meil mitu mängu ja pärast seda oode. Seal oli mingi kahtlane tüüp Karl, kellele ma hiljem panin hüüdnimeks 'Sensuaalne Karl' ja Mihkliga koos veel 'Karvane Karl', sest ma küsisin talt, ütle 10 palli süsteemis kui karvane sa oled ja siis ta pani 6. HAHAHAHHAHAHAHAHAHA Pärast need, kes tahtsid said kala püüda. Me jätsime seekord vahele. Läksime tegime hoopis pilte ja vaatasime kuidas Jakko ning Tarvi ujusid, rääkisime ka nendega. Varsti läksime istusime mingi laeva juures ja siis tegime ühele värdjale tüngaka, Mihkel ja Tarvi panid talle mingit haiget teksti. Tegime pärast ühele klaaserile ka veel ja siis Mihkel ütles mingi 'Vähemalt ei pane oma ema peale ona' vms, tglt see oli parem, aga mulle ei tule see lause meelde, põhimõtte oli aga sama. Siis Karin (kasvataja) kuulis seda, tal oli kohe nagu 'Mida?' ja siis Mihkel pidi ümber mingi maja 7 ringi jooksma. 4 jooksis ära, siis rohkem ei viitsinud ja tuli meie juurde. Varsti läksime kämpade juurde. Panime kotid ära ja läksime sööma. Ära sõime läksime Kaijaga kämpasse. Panime jalka riided selga ja hakkasime sööte tegema jn. Mihkel mängib ka jalkat Nõmme Kaljus ja siis ta ns ässas seal. Varsti hakkasid meil mängud. Tegime ringis igast mänge. Kui need läbi said hakkasime me kämpade kaupa pesema minema. Meie kämpa oli esimene, kõigil oli aega 12 min. 

Kui me pesust tagasi tulime, siis istusime väljas mingi laua taga kuttidega. Kuulasime mussi Jakko kõlariga ja osad mängisid kaarte ka. Varsti algas öörahu ja kõik pidid oma kämpadesse minema magama. 

Hommikul ärkasin mingi 7+ nats. Tõusin ülesse ja käisin vetsus ära. Seejärel vahetasin riided ja pesin hambad. Tegin meigi ja seadsin juuksed patsi. Läksime poiste kämpingu juurde ja ajasime nad ülesse. Ajasime nendega igast juttu jn. Läksime koputasime teiste poiste kämpa uksele, kus oli Jörgen (Georg), Jan ja Lauri. Jörgen oli mingi monokas. Kõik pms ütlesid talle laagris Georg. Pärast koputamist lõugasin Georgile :' Jörgen ärka ülesse, kulmud on vaja ära kitkuda' lol. Keegi mingi hullult sonis seal kämpas. :D Varsti tuli meil hommikusöök ja pärast seda ma ütlesin Karlile: 'Tsau Karl' ja siis ta toppis oma näo mulle näkku ja ütles 'Hei sina'. Ilmselt sp, et ta on liiga sensuaalne. Igastahes, varsti läksime me jala limmi ja hakkasime seal kala lahkama vms. Pärast seda me vist püüdsime kala äkki? Ma ei mäleta enam, sorri. :( Igastahes lõpuks sõitsime me mingisse tallu vms. Seal me pidime ennast 3'ks jagama. Minuga samas grupis olid Kristo, Jakko, Liisu, Merka ja Kaija. Mihkli oleks ka võtnud, aga keegi oleks pidanud siis ära minema. :( Igastahes läksime mingi kannelt õppima. Õppisime 3 lugu selgeks ja siis pidime neid teistele esitama. Pärast seda läksime voltisime mingit jama jn. Siis käisime tõime nõgeseid. See talu omanik toppis need ahju, kus ta kalu suitsetas. Kui kala valmis sai, siis hakkasime sööma. Kõige parem oli angerjas. :) Mihkel viskas mingi hullult kildu ja värki ning sitaks sai naerda ka. Sensukat trollisime ka. Meile tuli juurde mingi imelik poiss, Ardo. Kui sealt ära läksime ning kämpade juurde jõudsime oli meil kohe õhtusöök. Pärast seda vaba aega, olime jälle seal laua taga, siis tulid meil need mängud. Ma ei mäleta enam millised meil siis olid. Kõik käisid pärast jälle pesus ja siis tuli magama minna. 

Öösel hakkas vahepeal liisul paha ja siis ta tahtis, et ma temaga vetsu tuleks. Ma olin sitaks unine ja siis panin talle: ' Ei mine ikka üksi vetsu. Ma käin ka üksi vetsus, üksi on ikka palju parem käia. Mulle meeldib ka ainult üksi vetsus käia.' HAHAHHAHAHAHAHAHA, lol. Ja siis ta oli Merkat ka üles ajanud. Ütles talle: 'Mul on paha olla' Merka pani vastu: 'Päriselt v?' ja siis jäi uuesti magama, hahaaahahha. :D 

Kui ma lõpuks üles ärkasin, siis esimene asi mis ma nägin oli Karin, mul oli nagu wat. :D Hakkasin kohe seal kildu viskama, nagu mingi debiilik. :D Varsti läks ta minema ja kõik jäid magama. Liisu vist istus üleval, kuna ta ei suutnud magada. Hommikul ärkasin 7:44. Liisu magas. Lootsin täiega, et tal on parem nüüd, hiljem tuli välja, et ei olnud. Või noh, hästi natuke. Läbisin hommikused rutiinid. Ja me läksime istusime välja värske õhu kätte. Kristo ja Jakko tulid ka sinna. Varsti oli söömine, Liisu sööma ei tulnud. :( Istusin jällegi Jakko ja Kristo vahel, mul lihtsalt suur külgetõmbe jõud, ärge heitige ples. Pärast söömist vahetasin riided ja me läksime orienteeruma. Olin ühes rühmas Jakko, Rayani ja Margega (ta räige tissar). Orienteerumise lõpus suht saime kokku teise rühmaga, kus oli sensukas, Kristo, Merka ja Ardo. Läksime kõik koos limmi ja siis parvele. Istusime sisse diivanile. Jakko ütles sensukale, et tule istu mulle sülle. Sensukas ei teinud midagi ja siis Jakko jõudis juba teistega rääkima hakata. Korraga pani sensukas oma perse Jakko jalale. Kõigil oli nagu wat. Sitaks sai naerda. Ütlesin siis sensukale, et tule hoopis mulle sülle. Minu ees oli üks pink ja siis ta istus hoopis sellele ja hakkas persega aeglaselt taha poole liikuma. Korraga oli ta oma tagumikuga minu põlve peale jõudnud. Ehmatasin sitaks ära ja lükkasin ta täiega eemale. Pärast seda hakkasin hullult naerma. Lol. Varsti tulid teised ka ja me niisama panime hullu seal. Hakkasin naljaga Rayanit sebima jn. Korraga tuli Meelis sinna ja küsis : 'Kes ütles, et siia peab tulema'. Kõik olid vait. Ta ajas meid siis välja sealt ja me sõitsime bussiga vehendisse tagasi. Vahetasin riided ja läksin sööma. Pärast seda liikusime limmi tagasi. Parvega sõitsime Tondisaarele. Trollisin veel Rayanit jn. Tagasi tulles olid meil mingid loengud ja igast muud jama. Õhtusöögiks läksime vehendisse tagasi ka. Jõudsin vahepeal täiega närvi minna, Mihkli naljad tüütasid sitaks ära. :/:/ Vehendis sõime ja siis olid meil mängud again. Seekord oli mingi selline mäng, et mõlema jala ümber oli õhupall ja siis sa pidid teistel neid katki astuma. Ma läksin esimesena välja, lol. :D Pärast seda tulid poisid meie tuppa. Mulle käisid tol hetkel veel endiselt Mihkli naljad pinda, seega ma istusin vaikselt oma voodis, netis. Mihkel vahepeal proovis mu tähelepanu saada, lol. Varsti pidime pesema minema ja pärast tulid poisid tagasi. Peagi algas öörahu ja me läksime magama.

Kolmapäeva hommikul sirgendasin juuksed ära, kuid nad läksid suht kohe uuesti lokki tagasi. :( Valisin sitaks kaua riideid ka. Pärast söömist sõitsime me Tartu ligidal asuvasse kala kasvatusse. Käisime seal niisama ringi, meile räägiti seal igast jama ka jn. Pärast seda sõitsime Jääaja keskuse juurde. Käisime 1h seal väljas niisama ringi, sest me olime liiga vara jõudnud. Pärast oli meil veel 1h kestev ekskursioon Jääaja keskuses. Pärast seda käisime igast kohtades veel. Liisu ja Merka olid koguaeg koos ja chillisid teistega. Vahel tundus, et nad oleks nagu siiamaani parimad sõbrad, et neil oli nagu lihtsalt paus vms ja seni asendasin mina Liisule Merkat. Tuju läks suht nulli. Olime Kaijaga siis kahekesi koos. Liisu püüdis minuga pärast rääkida, kuid mul polnud tuju ja siis ta vist arvas, et ma solvunud vms. Tegelikult pidin lihtsalt pettuma. :/ Käisime ka poes. Vehendisse tagasi jõudes oli mu tuju nats tõusnud jälle. Denks Kaija, mas. Sõime õhtusöögi ära ja siis meil tulid mängud. A muide, sensukas kutsus endale ema järgi, sest me mingi trollisime teda, lol. Suht mõtekas oli 16 h enne laagri lõppu ära minna. Meid jagati kahte gruppi, ma olin samas Jakko, Silveri, Rain (?), Kaija, Georg, Lauri, Marge ja vb keegi veel, ma ei mäleta. Esimene mäng oli selline, et oli suur šhokolaadi tahvel mõlemal võistkonnal. Võistleja pidi veeretama numbri, mitu tükki ta ära peab sööma. Pani siis pajakindad (vms) kätte ja hakkas noa ja kahvliga ÜKSHAAVAL šhokolaadi tükke lõikama. Mul üldse ei vedanud, ma sain 6, aga ma olin suht kiire, niiet vahet polnud väga. Kui ma tagasi jõudsin täissuuga, siis Lauri pani, et ma olen täielik moosisuu. Lol. Mas Lauri. Meie võistkond võitis. Järgmine mäng oli selline, et olid samad võistkonnad ja siis pidi paarides olema ja igal paaril oli saunalina ja siis Meelis andis meile ühe veepommi ja siis seda pidi üle võrgu viskama, kuni see katki läks. Reeglid olid suht samad mis võrgus. 3 korda pidime pooli vahetama ja siis läksid punktid algusest. Meie tiim jällegi võitis. Mina ja Mihkel saime palliga näkku ka, lol. Pärast seda käisime ruttu pesus ja siis poisid tulid meie tuppa. Hakkasime pudelit mängima - Mina, Jakko, Tarvi, Kaija, Mihkel, Lauri, Rain, Kristo ja Merka. Liisu vaatas pealt. Me läksime öörahust meelega 22 min üle ja siis pidime kõik 22 ringi jooksma. Õnneks Meelis lasi tüdrukud peale 12 ringi minema. Suht lebo oli joosta neid. Hakkasime vaikselt magama siis sättima, lõpuks jäime magama. 

Hommikul ärkasime mingi 7:30. Seadsime ennast korda ja kutsusime poisid enda kämpasse. Mängisime vist jälle tvt'd. Ma väga ei mäleta. Korraga tuli Meelis sisse. Vaatas kõiki mingi imelik irve näol. Lõpuks ütles: 'Varsti on söömine'. Seejärel pani ukse kinni ja läks minema. Mingi paar minutit hiljem hüüdiski ta meid sööma. Sõime ära ja jätkasime mängu. Korraga lendas Georg või keegi sisse ja ütles, et ma lähme limmi. Kõigil oli nagu wat. Sellessuhtes, et me olime mingi hull lebodes riietes ja värki. Läksime pohhujlt siis bussi ja sõitsime limmi. Meil hakkas mingi teadmisi kontrolliv test. Olin täiesti kindel, et see läheb mul aia taha. :D Pärast testi, vaatasime mingeid kalamehejutte. Seni kasvatajad kontrollisid ja parandasid. Kui nad tagasi tulid hakkasid nad tagant poolt ütlema. Esikolmikus olid kõik tüdrukud. Lol. Kolmas oli siis Kaija. Minul ja Margel oli sama palju punkte, seega nad võtsid käitumise järgi. Ilmselgelt jäin mina siis teisele kohale, sest ma küll hästi ei käitunud, lol. Kui ma mingi oma testi ja väikse auhinna järgi läksin sain kerge aplausi ka, mille algatas Lauri. :D Pärast seda suundusime mingisse tallu, kus me saime mustikaid korjata ja süüa. Peale seda suundusime Vehendisse tagasi. Meil oli lõuna ja pärast seda me pidime hakkama pakkima ja koristama. Meile anti teada, et Jakko läheb ära, hakkasime parkla poole liikuma. Samalajal sõitis Kristo, Minu ja Kaija ning Liisu ja Merka autod ette. Käisin ruttu empsi juures ja ütlesin, et me toome kohe asjad. Seejärel läksin tegin Jakkole ühe kalli ning liikusin kämpasse tagasi. Võtsime Kaijaga oma asjad ja viisime need mu empsi autosse. Jätsime siis Mihkli, Tarvi, Liisu ja Merkaga hüvasti. Kalliralli. :D 

Kui hakkasime Tõrvandi poole sõitma, läks tuju nulli ja hull tühi tunne oli sees. :( Ainuke mõte, mis tol hetkel mu peast läbi jooksis oli: 'Alles aasta pärast'...

Mõned pildid:



Lexi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar