reede, 30. august 2013

29.08.13

Hommikul ärkasin 12:17. Suht pikalt olin maganud. Aga no ega seal midagi imestada pole, kuna mul oli esmaspäeval Elva cup, teisipäeval trenn ja kolmapäeval c-klassi mäng. Tõusin ülesse ja läksin kohe pessu. Pärast pesu rääkisin veidi Kaijaga fb's ning pesin hambad. 12:55 läksin telku ette vaatama 'Nii tehakse Chelseas'. Kui see läbi sai, pesin nõud ära ja hakkasin juukseid sirgendama. Esimest korda, viitsisin juuksed korralikult ära sirgendada ja no tulemus oli väga hea. :) Panin endale jalga teksad ning selga tõmbasin ühe triibulise pluuse. Tegin meigi endale ja kirjutasin Kaijale. Me tahtsime pilte minna tegema. Võtsin mõned asjad ja hakkasin Kaijale vastu jalutama. 

Kui me kokku saime, läksime ühele metsateele ja alustasime photoshooti. :D Tegime hiljem veel pargis ka pilte. Siis läksime korraks minu juurest läbi. Ma võtsin mälupulga ja andsin selle Kaijale, et ta saaks pildid sinna peale panna. Saatsin ta siis ära. Tulin koju, vahetasin riided ja lebotasin niisama telku ees. Kaija kirjas, et ta ei saa pilte mulle mälupulgale panna, kuna need on sitaks suure mahuga. Ajasin siis jalad kõhu alt välja ja panin teksad jalga ning supermani pusa selga. Panin jalale ka sideme ümber, kuna see tegi valu (vigastus). Kõndisin Kaijale vastu. Ta andis mulle fotoka, koos USB juhtmega ja koti. Suundusin koju tagasi, Kaija samuti, tal oli vaja korraks ära käia. Kodus tõmbasin pildid arvutisse, vaatasin need läbi ja tuunisin neid veits. Läksin facebooki ja saatsin Liisule ühe pildi : 


Liisu pani kohe, et see nii nunnu pilt. Mas. Korraga tuli emps mu tuppa sisse ja tema esimene reaktsoon oli: 'Nii kole'. Mul oli nagu davai siis. Kaija helistas mulle ja ütles, et ma tuleksin alla. Panin ruttu fotoka ja juhtme kotti, läpaka kinni, võtsin raha ja võtmed ning läksin alla. Otsustasime ülku minna. Kõndisime õunapuust mööda ja siis meil tuli hull õuna isu. Võtsime endale hästi palju õunu. Kaks söömiseks ja ülejäänud selleks, et saaks vastu kooli seina visata. Lol. :D Olime kõik õunad juba katki viskand pms, kuid Kaijal oli üks veel alles. Tahtsin kooli seinale kirjutada 'Lexi ja Kaija', aga mingid mutid nägid ja nad vist arvasid, et me sodime ja siis hakkasid sõimame meid. Läksime ruttu minema ja hiljem näitasin neile peace'i ja lehvitasin ka. Tõrvandi ja ülku vahelisel teel me mingi hullult lehvitasime kõigile. Kui olime juba ülku jõudnud, siis ma lambist lehvitasin mingile autole, aga seal istusid sees meie kooli kutid ja mul oli pärast nii mark. Täitsalõpp. :D HAHAHHA. 

Igastahes vahepeal leidsime me ka neid vahtra ninasid ja siis panime need endale ninade otsa ja käisime mööda ülkut ringi nagu mingid ninasarvikud. Lol. Kõik kes mööda läksid kas vaatasid meid imelikult või irvasid. Poodi jõudes võtsime need muidugi ära. Ma ostsin mesikäpa valge šhokolaad ja limpa ning Kaija peekoni krõpsud ja kellukese. Maksime ära ja hakkasime Tõrvandi poole tagasi kõndima. Sõime kõigepealt Kaija krõpsud ära ja siis pärast minu šhokolaadi. Lollitasime veel tee peal ja igast. Tõrvandisse jõudes, saatsin ma Kaija ära ja läksin seejärel ise ka koju. Väljas oli nkn juba päris pime ja jahe ka. Koju jõudes, oli korter täiesti tühi ja vaikne. Panin siis musa käima ja läksin arvutisse. Rääkisin Marilini, Liisu ja Kaijaga fbs. Umbes kell 10, panin ma läpaka kinni ja läksin telkut vaatama. Sealt tuli Harry Potter. Hahahah. :D Tegelt hea film. Vaatasin selle ära ja läksin siis magama. :)

Mõned pildid: 


Lexi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar