laupäev, 6. juuli 2013

5.07.13-6.07.13

Tsaoo. Hommikul äratas õde mind veits enne 10. Olin hull unine ja ei viitsinud üldse tõusta, kui üles sain läbisin oma hommikused rutiinid ja olin arvutis. Vaatasin igast x-factori videosi. Pärast seda läksin telku ette vaatama 'Nii tehakse Chelseas'. Kui see oli vaadatud, pesin nõud ja tegin süüa. Ema isiklik ori siiski. Kui söök valmis sai, jõudis emps koju. Sõime ning pärast seda vahetasime riided, võtsime kassid ja läksime maja juurde. Olime seal niisama. Saime sportsdirecti asjad kätte ja ma vaatasin kohe oma asju. Mulle tellitud supermani pusa oli mulle sitaks suur, see läks mu 17 aastasele vennale ka selga. Teiste asjadega olin suht rahul.  

Torm tuli ja me pidime ära minema, käisime enne veel poest ka läbi. Kui emps autosse tagasi jõudis oli ta läbimärg. Läksime siis koju ja emps hakkas kohe lasanjet tegema. Ma aga istusin tugitoolis, kuulasin muusikat ja olin netis. Hiljem vaatasin telekat. Kui söök valmis sai, kutsus emps mu sööma. Sõin ära ja läksin arvutisse. Vahepeal jõudsid vend ja emps mu närvi ajada, kuid ma ei viitsi sellest rääkida. Hiljem passisin niisama telku ees jälle. Emps oli vahepeal ära läinud, kuid kui ta koju tuli, läksime me trenni tegema. Tema tegi kepikõndi ja mina jooksin. Lõpuks kui olin 8 km ära jooksnud ja emps 6 km kepikõndi teinud, tahtis ta koju minna, sest väsis ära. Ma oleks iseenesest veel jõudnud joosta, kuid kell oli juba palju ning tõesti oli aeg koju minna. 


Koju jõudes käisin ma pesus ja läksin arvutisse. Hakkasin blogima. Tegin postituse teisipäeva ja kolmapäeva kohta, koristasin ja tegin postituse eilse kohta (ülesse seda ei pannud). Pärast seda pesin näo ja hambad ning keerasin magama. 

Hommikul ajas õde mu üles 10 ajal. Tõusin ja pesin hambad, näo jne. Läksin empsi tuppa korraks ja ütlesin, et ta ennast sättima hakkaks. Ma tahtsin linna minna. Emps hakkas mulle räigelt näkku panema ja situs tuju ära, kuid nats hiljem hakkas sättima ka. Ajasin endale jalga mustad teksad ja musta pluuse. Juuksed kinnitasin krunni ja tegin meigi. Käisin hull vihasena ringi ja siis emps ei saanud aru kah, miks mul halb tuju on. Aga noh, käisime igast poodides, lõpuks ma ikkagi midagi ei leidnud. Kuid sain Lauraga kokku. Rääkisime jne, ta kutsus külla meid ka. 

Empsil ja õel oli kõht tühjaks läinud. Nad võtsid sirkast süüa ja mulle ostsid kanawrapi. Sõin nats, kuid siis mässisin toidu selle fooliumi sisse ja panin kõrvale. Sõitsime koju. Vahetasime kähku riided. Panin Mündikesele (kassipoeg) rihmad ümber ja võtsin tema ka endaga kaasa.  

Sõitsime k-ratuasse. Iss oli juba seal, ta valis väravate jaoks mingeid värke. Pärast seda hakkasime duššikabiine vaatama. Valisime ühe välja ka. Otsustasime bauhoffi(vms) ka vaadata. Seal oli väiksem ja kehvem valik. Seega jäime ikka algse otsuse juurde. Sõitsime maja juurde. Viskasin ennast murule pikali ja Mündike tuli ka minu juurde. Mul oli hull uni ja ma jäin magama, kassipoeg minu kaisus. Magasime vist üle tunni. Ärkasin selle peale ülesse, et mul oli palav. Läksin kiisuga empsi juurde. Istusime rahulikult ja nautisime vaikust. Varsti tulid iss ja venna ka. Vennaga tegime kohe jalkat. Vahepeal kutsus iss meid appi. Kui olime ta ära abistanud, läksime poodi. Ostsime suure coca, 2 tuplat ja 4 jäätist. Vend hakkas tuplat sööma, ma aga jäätist. Seni kuni me tagasi kõndisime, jõudis vend oma jäätise ka ära süüa, kuid mul ei olnud siis ka söödud kui kohale jõudsime. :D Sõin oma tupla ka ära ja siis me tegime vennaga jalkat jällegi. JALKA FOREVER! ;) Vahepeal niisama reiditsesime, tegime igast haigeid pilte. Kiusasime nats kiisut ka. :D Pärast seda tegime jälle jalkat. :D:D:D Vahepeal käisime sõime võileiba ja siis tegime jälle jalkat. Hiljem niisama lollitasime.

Kui kell oli juba mingi 20, tahtsime koju minna, kuid emps oli suutnud oma auto võtmed ära kaotada. Otsisime neid 20 minutit, kuni empsile lõpuks meelde tuli, kuhu ta need jättis. Sõitsime poodi. Emps tõi kõigile cocat. Õele tõi kirjaga 'Maria', vennale kirjaga 'Sõber' ning mulle 'Sebija'. Lol. Vend pani mulle: 'Kieran!'. Täiesti lohh, paneb mind mu sugulasega paari. Ütles mulle, et ma võiksin temaga verd pilastada. HAHAHAHAHA. 

Koju jõudes vahetasin riided, otsisin rulluisud välja ja läksin rulluisutama. Pärast trenni olid jalad suht valusad, sest ma tegin koguaeg tempomuutusi, et mul raskem oleks. :D Igastahes, koju jõudes käsin pesus ning siis tulin läpakasse blogima. 

Kell on 0:57 ja ma olen suhteliselt väsinud, seega ma lähen magama. Head ööd! ;)

Lexi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar