esmaspäev, 1. juuli 2013

30.06.13- 1.07.13

Tsau, eile (30.06.13) ärkasin ma mingi 10:37, õigemini emps äratas. Ta ajas venna ka üles ja käsutas meid sööma. Kui söödud saime, pidime riidesse paneme ja me sõitsime kõik koos meie uue maja juurde. Hetkel on see veel tuleviku kodu tegelikult, aga me plaanime sinna suve jooksul sisse kolida. Tegime seal tööd veits, grillisime ja mängisime vennaga jalkat. Või noh tegelikult lükkasime pigem söötu, harjutasime lööke ja maha võtmist. 

Kuskil kell 17:33 jõudsime koju. Vaatasin nats telekat ja läksin siis arvutisse. Kuskil 18:40+ kirjutas mulle Marleen facebooki. Ma ei viitsinud talle vastata, sest ma teadsin, et ta nkn helistab mulle. Ja noh, nii läkski. Ta helistas mulle ja kutsus jalkat. Ta ootas juba mu maja ees. Panin kiiresti teised riided, tegin uue patsi, võtsin veepudeli ja palli, ajasin putsad jalga ja kiirustasin välja. Käisime Egeri juures, et teda ka kutsuda, kuid ta ei saanud tulla. Sain teada, et Marleen oli Marijela ka kutsunud... Igastahes, me Kairi-Liisiga ootasime Marleeni maja ees teda, kui ta riideid vahetama läks. Minu juurde tuli Hendrik, Karel ja Mikk. Hendrik tuli kohe minu juurde ja ütles : 'Tule teeme kalli'. Seejärel pani ta käed ümber minu. Vastu ma ei kallistanud. Ta ütles, et ma olen nii mõnus ja pehme ning liikus kätega mu tagumiku peale. TAUN! Panin käe ta kõhule ja lükkasin eemale, tundsin ta kõhulihaseid. :I Poiss rääkis midagi ja tuli mind siis uuesti kallistama. Mikk tuli ka. Hahahahha, just siis nägin, et seda vaatas kõrvalt Marijela. Poisid lõpetasid ja läksid edasi. Marleen tuli ja siis tuli meie juurde ka Marijela. Käitusin temaga viisakalt. Enam-vähem. ;) See oli suhteliselt huvitav õhtu. Üks sinistes riietes poiss andis mulle pidevalt palli. Isegi kui keegi teine lõi üle või mööda, andis ta ikkagi palli mulle, isegi kui ma ei küsinud. Ta nägi päris armas välja ka.

Koju minnes oli emps teinud rabarberikooki ja tahtis et ma seda prooviks. Võtsingi siis ühe tüki, väga hea oli. Läksin käisin pesus, pärast seda panin dressid, topi ja pusa selga. Juuksed jätsin lahti kuivama. Suundusin telekat vaatama. Sealt tuli film, 'Mis oleks kui...'. Armas film. Mul tuli vahepeal pisar ka silma. :S Seda juhtub alati, kui midagi kurba telkust tuleb. Pärast filmi läksin magama. 

Hommikul ärkasin jälle mingi 10 paiku. Pesin hambad ja näo ning läksin telkut vaatama. Mingi ühe ajal saatis Liisu mulle sõnumi, et ma võiks homme (2.07.13) Elva tema juurde ööseks tulla. Olin nõus kohe muidugi. Messisime veel veits ja pärast seda helistasin ma Kaijale. Tegime õhtuks plaane. Pärast kõne hakkasin ma oma tuba koristama. Panin ka pesu kuivama. Vahepeal sirgendasin juuksed ja siis koristasin ma köögi. Kui sellega valmis sain, rääkisime Kaijaga Viberis. Olin nats arvutis ja siis hakkasin sättima. Panin endale selga musta topi, musta gardigani, hele-pruunid püksid ja valged sokid. Tegin meigi ja uue patsi. Panin tennised jalga ja hakkasin Kaijale vastu minema. Kõndisin läbi pargi autoteeni, millel nägingi juba tüdrukut. Tervitasime üksteist ja nautisime niisama õhtut. 

Koju läksin ma selle peale, et vihma hakkas sadama, saatsin Kaija muidugi ära. Tulin koju ja  lebasin niisama oma voodis. Läksin siis arvutisse. Vist? Ma ei mäleta tegelikult. :D Igastahes, mingi hetk läksin ma kindlasti arvutisse. Rääkisin Liisu, Kadri, ühe poisiga ja Mariaga. See poiss, ütles mulle, et ma meeldin talle. Ta on tore poiss jne, kuid ma ei otsi hetkel väga suhet, seega ma ütlesin talle ära. :S Ja noh pealegi, on ta minujaoks lihtsalt sõber ka. Pärast vestlust temaga, tundsin ma ennast kuidagi kehvasti. -.- Igastahes, hakkasin pakkima. Toppisin endale spordikotti sitaks riideid, kahe päeva kohta, kahtlen, et kõiki kannangi. :D Kui pakkimisega oli korras hakkasin blogima. Poole blogimise pealt tuli emps koju ja ütles, et äikest tuleb, ta käskis mul puhta pesu rõdult kuivamast ära tuua. Nii tegingi. Pärast seda blogisin edasi. 

Kuid jamh, tänaseks aitab. Kui hästi läheb, siis kolmapäeval tuleb uus postitus. Oleneb mis kell ma jõuan Elvast. ;) Tsauki & head ööd!

Lexi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar