reede, 5. juuli 2013

2.07.13-3.07.13

Jooooo, täna on tegelikult 6.07, kuid postituse teen 2.07-3.07. See aeg olin ma Liisu juures. Igastahes, hommikul ärkasin ma oma ärtuskella peale 7.30. Tõusin ning käisin pesin hambad ja näo ära. Seejärel lülitasin sisse läpa ja sirgendajad. Panin musa ja tegin voodi korda. Kandsin näole mingit nahka tervendavat salvi. Seni kuni see imendus, panin selga mustad teksad ja ühe sinise pluuse. Hakkasin siis meiki tegema ning pärast seda sättisin juuksed korda. Käisin sõin ruttu veits ning kontrollisin kiiruga oma koti üle. Emps ütles mulle, et ta läheb juba autosse, et ma tuleks järgi. Haarasin telo ja lükkasin selle perse peal olevasse taskusse. :D Prillid sättisin pähe. Ajasin kingad jalga, võtsin koti ja läksin.

Koti viskasin taha istmele. Ise istusin ette. Asetasin prillid silmade ette, panin musa raadiost ja me hakkasime liikuma. Veits rääkisime ka jne. Emme pani mu bussijaama juures maha. Läksin sinna, kus bussid väljuvad. Nägin juba oma bussi, kuid see ei lasknud veel reisijaid sisse. Seega istusin ühele pingile ja nillisin, kuna bussi saab. Üsna pea, avas buss uksed ja lasi reisijad ühe kaupa sisse. Läksin sinna ja üsna pea sain ka sisse. Pilet oli mulle 15 senti odavam, sest ma õpilane. WOAH! Valisin kuskile suht keskele koha ja hakkasin klappidega musa kuulama. Sõit Elvasse võis alata. 

Klapid eemaldasin siis, kui Elvasse jõudsin. Läksin oma peatuses maha, kuid Liisut polnud kuskil. Mõtlesin, et nkn alles tuleb oma Ferrariga. 
Helistasin talle siis ja uurisin kus ta on. Ta ütles, et ta varsti jõuab, seega hakkasin talle vastu kõndima. Kui teda nägin, tuli hull pervosmail mul kohe näole. Ei tglt oli lihtsalt väga hea meel teda näha. MAS BABEHH! Läksime siis konsumisse. Ostsime mingit kraami, mida ta ema tahtis, et me tooksime ning läksime tema juurde. Tervitasin ta ema ja andsime talle ta asjad. ÕNNEKS Liisu venda ei olnud kodus. Sellel hetkel oli mu ainuke mõte: Jumal on tõesti olemas! ;) Võtsime jäätised ja läksime Liisu tuppa iitima. Kui söödud saime, tuli mul jalka isu ja me läksime aeda sööte tegema. Peksin õunapuudel kõik õunad alla ning pärast pidime neid korjama, kuid need olid ju sitaks väiksed ja me saime neid lõpuks pange täie. Kui ära orjasime, võtsime teki välja ja panime selle varju. Liisu tegi mu rasedaks. Pihkur selline. Kohe kui elva tulin, vägistas ära. -.- Igastahes lebotasime seal suht niisama, tegime igast lolle pilte jne. 
Hiljem läksime tuppa pitsat tegema. Seejärel sõime. Õnneks väljas. Sest ma mäletan küll eelmist korda, kui ma Liisu juures sõin. Istusin just täpselt ta venna vastas ja siis ta mingi vahtis kuidas ma söön ja mul oli haigelt imelik olla. Liisu ei mõista siiamaani, miks ma nii vähe sõin, aga ma ei tahtnud ju seal süüa nii, kui see töll nillis. 

Pärast söömist olime vist niisama? Ma ei mäleta enam, kuid hiljem otsustasime jalutama minna. Vahetasime riided ja läksime Peedu teele. Tegime mõned pildid ka. :D

Staarpilt
Tagasi minnes käisime poes ka. Ostsime jälle Liisu empsile mingit kraami ja endale ka. Kott oli mingi räigelt raske lõpuks. Tassisime selle kuidagi Liisuga kahepeale ära. Liisu juures, tegime romantikat, pidu kahele. Lol. Mingi ühe ajal vajus liisu ära. Ma olin kaheni üleval ja jäin ka siis magama. 

Hommikul ärkas Liisu enne mind, kuid oli voodis seni, kuni ma ka ärkasin. Läbisin hommikused rutiinid ja me läksime hommikuhelbeid sööma. Kui söödud saime, helistasime Liisu empsile ja pinnisime talt läpa parooli välja. Saime kah. Me olime muidu kahekesi. Olime arvutis ja vaatasime telekat, kuid varsti läksime, seadsime ennast korda ja läksime poodi. Tagasi jõudes hakkasime muffineid tegema nutellaga. (http://instagram.com/p/bTPEWWsKRl/) Need tulid hästi suured. Läksime välja sööma, kuid kauaks me sinna ei jäänud, sest tibutama hakkas. Läksime telkut vaatama, sest mõlemad olime hull unised. Pärast käisime veel väljas ja tegime JÄLLE pilte. :D 
Pärast seda saatis Liisu mu bussile. Bussis kuulasin jälle musa. Tartus võttis emps mu bussijaamast peale ja me sõitsime koju. Ülejäänud päeva ma lihtsalt lebotasin. 

Lexi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar