reede, 28. juuni 2013

28.06.13

Hei, ma pole sitaks kaua bloginud, sorri sellepärast. Pole lihtsalt aega olnud. Aga noh, tänaseks oli mul esimesed kaks äratust pandud kella 5:30 ja 5:31. Ärkasin korraks ja panin sirgendajad sooja. Läksin siis tagasi magama. Järgmised kolm äratust olid mul 6:05, 6:06 ja 6:07. Viimase peale sain lõpuks ülesse. Tõusin ja läksin hambaid pesema. Kui kikud puhtad, avasin läpaka. Panin musa ja vaatasin netis niisama ringi. Jätsin muusika käima ja hakkasin ise sirgendama. 7'ks olin ma sellega ühelpool. Kinnitasin juuksed patsi ja tegin voodi ära. Valisin riided välja ja hakkasin meiki tegema. Just siis kui olin endale jumeka peale pannud, nägin, et mul on näos, eriti laubal, sitaks nahk lahti. Jumekas veel rõhutas seda. Võtsin laubalt meigi maha. Ninalt ja põskedelt oli ka, aga seal ei olnud nii hull ja seda ei olnud väga näha ka. Lõpetasin meigi. Ajasin endale jalga mustad teksad ja sinise kolmveerand varukatega pluuse. Avasin juuksed patsist ja sättisin need mõlemale poole lahti. Panin päikseprillid pähe, võtsin vajalikud asjad, lükkasin baleriinad jala otsa ja olin valmis minema. Minek oli Tallinna lennujaama, mu sugulasele vastu, kes Inglismaalt tuli. Poiss. ;) Tegin kiire tweedi ka veel. 

Läksime empsiga alla auto juurde. Istusime sisse ja ma lükkasin kohe musa põhja. Sõitsime lõunaka juurde statoili. Emps võttis sealt raha välja ja me alustasime sõitu Tallinna poole. Mingi 9 ajal läks mul kõht tühjaks, sest ma polnud midagi söönud, polnud aega. Emps peatas ühe kohviku juures, aga seal oli ausalt öeldes ikka väga sitt valik. Õnneks oli seal kõrval kohe Olerexi tankla. Suundusime sinna. Emme võttis mulle ühe hot dogi ja lasi mul kaks coca-colat ka võtta. Võtsin endale kirjaga 'Murdja' ja empsile 'Diiva'. Emme maksis ära ja läks vetsu. Mina ootasin aga oma sööki. Kui ma selle kätte sain, läksin auto juurde. Üsna kiiresti tuli ka emps. Istusin autosse ja hakkasin mugima. :D Ülejäänud sõidu Tallinnasse püsisime me autos. Kui lennujaama jõudsime, ei oskand emps ennast ära parkida. Kui ta lõpuks pargitud sai, harjasin ma oma juuksed läbi ja me läksime lennujaama kohvikusse. Emme võttis endale kreveti salati ja kohvi ning mulle meekoogi ja kohvi. Ta pani mu kohvi sisse suhkurt ja see oli suht rõve. -.- PS! Ma ei joo suhkruga kohvi. See on rõve. 

Kui söödud saime, istusime mõnda aega kohvikus ja läksime siis sinna, kus lennult saabuvad inimesed tulevad, kui on juba oma kohvrid jne kätte saanud. Ootasime seal mingi 20-30 minutit. Ma jõudsin juba ära väsida. Olin täiesti kindel, et ma tunnen ta ära, emps oli just veendund, et ta ei tunne teda ära. Kõik toimus hoopis vastupidi. Kui Kieran (sugulane) tuli, läks emps kohe teda kallistama. Läksin ka sinna siis ja tervitasin teda. Jäime sinna lihtsalt seisma. Lõpuks ta naeratas lahkelt, ajas käed laiali ja ütles: 'Give me a hug'. Noh eks me siis kallistasime. Läksime nendest liikuvatest treppidest alla. Emps maksis parkimise ära ja me läksime autosse ning alustasime sõitu Tartu poole jällegi. Emps uuris, kas poisil on ehk kõht tühi või on tal janu, kuid ta ei soovinud kumbagi. Natuke aega me rääkisime, kuid siis jäi ta magama. Ta oli sõidust väsinud, sest ta oli Inglismaa aja järgi, suht vara ärkand ja veel lend ka jne. 

Tartusse jõudes äratas emps Kierani ülesse ja ütles, et me lähme mäkki. Mina süüa ei tahtnud, lasin endale võtta ainult keskmise cola. Kieran võttis BigMac'i eine ja emps kanaburgeri ning kohvi. Kieran läks vetsu ja emps peagi tema järel. Pidin valima laua välja ja sinna istuma. Nii tegingi. Kui Kieran tuli, ei oskanud me kumbki midagi rääkida ja oli awkward vaikus. :S Õnneks üsna pea emps tuli. Kui söödud saime, hakkasime Võrru sõitma. Sealt edasi Vana-Vastseliinas elab poisi vanaisa. Mulle on ta siis vana-vanaonu. Võrus küsis mu vana-vanaonu mult kohe esimese asjana, 'Leidsid peika endale nüüd?'. Mul oli nagu EIII! Okei ta on suhteliselt armsa välimusega, ta on sitaks muutunud ka. Ta on hästi siiras ja avatud inimene ning hea iseloomuga, kuid see ei tähenda, et ma temasse kohe ära armun. Ja noh, nkn oli see 'peika' värk naljaga. Aitasin Kieranil kohvrid teise autosse tõsta. Emps läks kallistas teda hüvastijätuks ja noh ma arvasin, et ma peaks ka siis vist. Läksin ka kallistama. :D Võtsin poisist täiesti tavaliselt kinni, aga ta võttis suht tugevalt mind enda käte vahele ja tõmbas sitaks enda ligi and I was like Macklemore - wut wut wut wut wut wut wut wut. Aga noh, ütlesin talle 'Bye' ja istusin autosse. Helistasin Kaijale ja rääkisin temaga veits, tegime õhtuks plaane. Sõitsime empsiga tagasi Tartu. Tee peal ostsime maasikaid ja arbuusi ka. 

Kodus läksin arvutisse. Rääkisin Kaijaga Viberis ja leppisime kokku, et varsti välja. Värskendasin nats meiki ja olingi suht valmis. Saime kokku ja läksime ülku. Käisime konsumis ja ostsime mõlemad colad, kus oli kiri 'Sõber' ja bountyid. 



Läksime Tõrvandisse. Bussijaamas nägime Avet ja Aleksandriat. Nendega olid veel kaks poissi. Ajasime veits juttu ja läksime siis edasi Jaanikiigule. Lamasime seal suht pikalt. Pärast seda otsustasime mänguväljakule minna. Kaua me seal ei olnud. Kutsusin Hendrikut välja. Algul ta üldse ei viitsinud tulla, kuid lõpuks ikka tuli. Ootasime ta trepikoja ees. Tervituseks, andis ta mulle perselaksu. (Y) No ma meeldisin talle kunagi. Ma ei usu, et siiamaani meeldin. Ta feilis päris mitu korda. Käis maha, sai jäneselt peksa, ronis mingi pulga peal ning sai suure pinnu kätte, lõi pea vastu kiike ära jne. Ajas sitaks ligi ka ja sebis jne. Aga ta ongi selline, väga-väga-väga kahtlen, et ta seda tõsiselt mõtles, sest ta on lihtsalt selline. Kodus sõin nats ja olin siis arvutis. 

Aga kell on 12+, niiet ma magama suht varsti. Kui aega leian blogin uuesti. Tsau! ;)

Lexi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar