esmaspäev, 29. aprill 2013

22.04.13 - 28.04.13


Hei, otsustasin ka siis blogi hakata pidama. Postituse teen iga nädala kohta, igapäev ei viitsi. ;)

* Esmaspäev 22.04 *

Hommikul ärkasin 6:40. Ärkamisega mul eriti probleemi ei olnud, olin ennast nädalavahetusel korralikult välja puhanud. Tõusin ja valisin endale kapist riided välja. Otsustasin mustade teksade, musta topi ja musta gardigani kasuks. Siis läbisin kõik oma hommikused rutiinid. Panin enda koti kokku ja suundusin koridorri. Panin endale jalga mustad jalatsid, kaela halli salli, selga musta mantli ja viskasin musta käekoti õla peale. Silmitsesin ennast korraks peeglist. Läheks nagu matustele. Hüüdsin ruttu oma empsile ,,tsau'' ja seadsin sammud kooli poole. Kõndisin kuskil 15 minutit. Koolis suundusin oma kapi juurde. Võtsin mantli seljast, panin kotti mõned vajalikud tundide asjad ja liikusin siis ajaloo klassi juurde. Tee peal korjasin ka Egle endaga kaasa. Panime mõlemad oma kotid klassi juurde ning läksime siis kooli peale chillama. Kell liikus kiiresti ning varsti hakkaski tund. Mulle üldse ei meeldi see tund. Meil on mingi räigelt taun õpetaja, Tisler -_- . Kuidagi kannatasin selle välja. Järgmine tund oli saksa keel. See on üks lebomaid tunde. Või noh, vähemalt oli. Õpetaja on veits ära keerand viimaselajal. Võib-olla on tal menopaus, ma ka ei tea ju :D. Pärast seda hakkas bioloogia, LEMMAR TUND! Õps viskab tavaliselt iga tund kildu. Me kontrollisime kodust tööd ja ülejäänud tunni kordasime kontrolltööks. Järgmine vahetund oli söögikas, õps on supermusi ja laseb meid alati varem ära, et me järjekorras ei peaks passima. Ülejäänud päev möödus suht normilt. Viies tund oli meil mingi politseiloeng. Istusin Margiti ja Ekuga hästi taga. Margitiga põhimõtteliselt terve selle aja ainult naersime. Ma küsisin talt askis mingeid haigeid küsimusi. Keegi oli talt küsinud, et mis ta lemmik köögivili on ja siis me panime mädarõigas. :D Kui kätte jõudis viimane tund ehk inimese õpetus, siis tunni ajal küsis minult mu pinginaaber ja eelmine parim sõber, kas ma viitsin temaga veel kooli jääda, et ta läheb matat õppima. Ma ütlesin, et ma ei tea, et eks näis. Parimad sõbrad pole me enam sellepärast, et ta üldse ei usaldanud mind viimasel ajal jne ning koguaeg oli meie klassiõega Mariga. Kusjuures, kohe kui ma ütlesin, et ma ei viitsi enam huiata temaga, sai Marist tema uus bff, nagu päeva pealt. Aga mul suhteliselt ükskõik,lihtsalt viin teid kurssi ;). Igastahes ma küsisin oma hästi healt sõbrannalt ja klassiõelt, kas ta viitsib ka jääda. Tema ütles, et ta peab koju minema. Seega ütlesin ma Marijelale (eelmine best), et kuna Kaija läheb ära, lähen mina ka ning noh ta solvus. Aga mul suhteliselt ükskõik, sest ta solvub iga asja peale :D. Ning nkn mul pole tema ees enam kohustusi, seega fu! Koju jõudes lebotasin ma suht niisama. Vaatasin telkut, magasin, õppisin jne. Üks nõme asi juhtus ka. Läksin oma parima sõbraga tülli. ;( Suht nõme. 

*Teisipäev 23.04*

Hommikul ärkasin ma 6:30. Nii vara sellepärast, et emps lubas mind kooli ära visata, aga ta pidi mingi kell 7:15 vms välja sõita. Seadsin ennast valmis ära ja suundusin siis kooli. Suhteliselt tore päev oli. Lollitasime Jannuga hullult ja tegime pilte. Janeli on mu üks hästi tore klassiõde. Me olime kunagi bff'd. :d Ta on ujuja ning tubli sportlane. Viimane tund oli keka, kus me pidime jooksma. Kuna aga vihma sadas ja ma ei tahtnud haigeks jääda, siis lasin empsil ekooli mulle vabastuse kirjutada. Kaijal oli samuti vabastatud ning Eliisal lihtsalt asjad puudusid. Õpetaja lasi minul ja Kaijal kõndida kaks staadioniringi ja siis võisime ära minna. Eliisa pidi, aga terve tunni kõndima. Niisiis, kui kaks ringi oli ära tehtud, kutsus Kaija oma isa endale järele. Ühtlasi viskasid nad mind ka bussikasse ära, kust ma jala juba koju läksin. Aga see oli max 3 minuti tee. Kodus ma kohe panin oma juuksed patsi ja viskasin ennast vanemate voodisse pikali ja vaatasin telekat. Nende toas hea suur telekas :D. Kahjuks jäin ma nende voodisse magama. Ma jään alati seal magama, magic. Üles ärkasin ma selle peale, et emps ja vend tulid koju. Või noh, emps tõi pigem venna ära ja tuli ise ka korraks sisse. Uurisin talt, kas ta mulle trenni järgi tuleb, kuid ta ütles, et ta ei saa tulla ja ei taha mind eriti lasta ka, kuna oli siuke rõve ilm. Natuke olin ma küll pettunud, kuid samas sain ka temast aru. Ma käin muidu jalkas. Läksin siis tagasi magama :D. Õhtu poole õppisin ja tegin igast muid asju ka. Õhtul ei jäänud ma üldse magama. Seega istusin telos netis. Korraga pani telo haigelt kokku ja ma lülitasin ta välja. Pilti ette ta enam ei võtnud. Viskas sussid püsti. Suht armas. Mul hakkas igav, seega püüdsin magada, varsti see ka õnnestus. 

Mina (brünett) ja Jannu (blond).


*Kolmapäev 24.04*

Hommikul ärkasin ma suht lampi ise mingi kell ülesse. Läksin empsi tuppa, et temalt kella küsida. 6:54. Ütlesin talle, et mu telo on katki ning las ta äratab mind 7:15 ülesse. Suundsin tagasi oma tuppa ning ronisin voodisse. Magama ma enam ei jäänud. Võtsin siis hoopiski oma läpaka ja istusin facebookis, twitteris ja askis. Kui kell oli nii palju, et ma pidin ennast sättima hakkama, siis seda ma ka tegin. Sirgendasin just oma juukseid, kui ma kuulsin, et emps ütles vennale, et nad sõidavad 8:30 välja. Emps oli mulle just öeldnud, et me sõidame kell 8 välja. Noh, aga vahet väga polnud. Kui valmis sain, hakkasin veebikaga igast pilte tegema. 




Ma tean, et ma näen suht troll välja, aga elate üle eks? :) Koolis oli suht norm. Jannu tegi musa tunnis minust ja Andust salaja sõbrapilti, kuid ma arvan, et seda ma siia ei pane, sest mul oli nii imelik nägu. :D Koju läksin ma koos Kaija ja Marijela. Olime juba Tõrvandisse jõudnud, kui meist sõitsid mööda kolm 8a poissi ratastega. Hullud rallivennad. Kodus algul istusin niisama arvutis, hiljem aga hakkasin räigelt õppima. Järgmine päev oli bios KT ju. Vend oli õnneks nii armas ja tõi mulle pitsat ja cocat, mille ma lõpuks oma sistaga kahepeale ära sõin, sest ma ei jaksand. :d Õppisin ma kuskil 21:30'ni. Siis läksin aga teleka ette ,,Pilvede all'' vaatama. Pärast seda hakkas ,,Kättemaks''. Kui see läbi sai valisin ma kähku endale homsed riided välja - mustad teksad, heleroheline topp ja must pintsak ning siis läksin magama. 

*Neljapäev 25.04*

Hommikul ärkasin 5:40 ja kordasin bio tööks. Emps nõustus mind jällegi kooli viima. Lucky bitch. :D Igastahes koolis, käisin ma kapi juurest läbi ja siis läksime Eglega ülesse aika klassi juurde. Siis suundusime alla. Läksime akna juurde, ühtedele pehmetele toolidele istuma. Sealt on hea nillata, kes kooli tulevad. Põhimõtteliselt ma ütlesin Eglele millisele kohale ma istun ja siis ta läks meelega istus sinna ja kohe teisele kohale parkis ennast Kirsika. Läksin siis ülesse tagasi. Haigelt alonesin seal, telo ka ei olnud, et oleks saanud twitteris või kuskil istuda. Mõne aja pärast läksin alla tagasi ja istusin Jannu juurde. Luurasime räigelt, kes kooli tulid ja ta mängis mingit pingviini mängu ka. Tal oli mingeid komme ja siis ta pani mulle selle suhu, aga ta lasi selle liiga vara lahti ja siis see lendas põhimõtteliselt mu jalge vahele. :D Teine kord kui ta pani, siis õnneks komm enne suhu jõudmist igast august läbi ei käinud. :D Tunnid möödusid normilt, vahetunnid lõbusamalt. :D Nägin koolis oma crushi ka. Või noh, tegelikult ta pole päris crush, lihtsalt veits meeldib. :) Kodus käisin ma käpla läpas ära ja siis läksin emme voodisse teki alla pikali ja vaatasin telekat. Loomulikult ma jäin sinna jälle magama, see juhtub ju pidevalt. :D Kui üles sain hakkasin fööniga oma dresse kuivatama. :D Sellega korras suundusin bussi peale ja sealt trenni. Enne trenni rääkisin ma oma trenkuga, Eneliga, mängudest. Enne meie trenni tegid mingid hälpsid trenni. Mingeid teatevõistlusi jne. Suht naljakas oli neid vaadata. Trenku ja ühe trennikaga klatšisime neid. :x Trenn möödus suht normilt. Ma olen hakkand oma treeneritega ja trennikaaslastega paremini läbi ka saama. Alguses mind üldse ei sallitud ja siis ma ei tahtnud trennis käia, kuna ma teadsin, et keegi ei oota mind sinna. Ja põhimõtteliselt iga viga mis ma teen, siis selle üle kohe naerdakse jn. Võib-olla see viimane asi polnud nii, kuid ma tundsin küll nii. Aga selles, et mind trenni ei oodatud, olin ma päris kindel. Ja vahel siiamaani tekib see tunne. Pärast trenni läksime empsiga mu sistale lasteaeda järgi ja siis toidupoodi. Kodus pesin ma ruttu pea ära ja siis läksin läpasse. Vaatasin ekoolist õppimist. Mul oli saksast ja inkast teha, kuid ma ei teinud ära, sest ma ei saanud kummastki eriti aru. Ma olin suht kindel, et inka õps oli töövihiku lehtedega eksinud. Ja saksa õps oli lihtsalt väga segaselt kirjutanud. Seega läksin teleka ette. Sealt käis ,,Kaks ja pool meest'', super hea sari. (Y) Pärast vaatasin tondipüüdjat, siis kättemaksukontorit ja siis selgeltnägijate tuleproovi. Olin hästi väsinud, kuid mul oli vaja veel juuksed sirgendada, kuna mul on KAHJUKS loomulikud lokid. -.- Otsustasin, et lähen tunniks magama, seni kuni sirgendajad soojenevad. Lõpuks ärkasin 3 öösel. Hakkasin siis sirgendama ning pärast suundusin uuesti magama. Kusjuures neljapäeval sai mul aasta jalkaga täis. ;)


Üks pilt, mis me neljapäeval koolis tegime Jannu & Avega :) (ma keskel)


*Reede 26.04*

Hommikul magasin ma haigelt sisse. Ärkasin alles mingi kell 8. :D Otsustasin siis, et esimesse tundi ei lähe. Tänu sellele sain ma jällegi empsiga kooli. Kooli jõudsin suht vahetunni ajal ja kõik mingi hullult nillasid kui ma kooli sisenesin. Käisin kapi juurest läbi ja läksin siis mata klassi. Kallistasime friendsidega ja läksime siis kooli peale chillama. Mina, Mari, Marijela ja Ave. Jäime Avega neist maha ja hakkasime inimesi klatšima. :D Järgmine tund oli saksa. Õnneks õps ei saand teada, et mul tegemata. :D Pärast seda tuli söömine. Toiduks oli kartul ja kaste. Võtsin endale ja istusin teiste juurde lauda. Meie juurde istusid kaheksandast klassist Kristjan ja Egert ning üheksandast Edwin. Nad ajasid mingit kahtlast juttu ja lasid meile, et me oleme kartulit süües nii seksikad. Egert istus minu kõrval ja siis ta võttis tüki kartulit ja hakkas sellega mulle lennukit tegema. Muidugi lükkasin selle eemale. Siis vahepeal läks Kirstjan ära ja asemele tuli Aron. Egert ütles, et ega tüdrukud ei saa suuri tükke süüa, neile tuleb putru teha ja siis ta hakkas mulle kartulist putru tegema. Nagu ma oleks mingi hambutu. :D Aron tuli veel noaga ka sinna ja siis nad koos tegid seda. Siis otsustas Egert, et ta peab mulle nüüd uuesti lennukit tegema. Kui ma vastu ei võtnud siis ta pani selle Edwinile pooleldi suhu ning hiljem pakkus veel mulle ka. Pärast söömist oli kaks kirjandust, kus me ,,Kevadet'' vaatasime. Pärast seda oli inka. Õpsile ütlesin ma, et mul jäid asjad kooli ja sellepärast ei saanud ma teha. :d Pärast tunde tuli Kaija isa Kaijale järgi, ning nad viskasid mind ka jällegi bussikasse ära. Kõndisin just hästi rahulikult, kui minust jälle need 8a poisid mööda sõidsid. Ma räigelt ehmatasin. Kodus ma jällegi magasin. :D Unekott olen. Õhtul rääkisin Liisuga, leppisime ära kah, ning Kaijaga saatsime üksteisele mingeid ulle pilte. :D Kunagi väga öösel jõudsin magama kah. 

*Laupäev 27.04* 

Hommikul ajas mind paps mingi 8:30 ülesse ja ütles, et täna kell 12 on teater, terve nädal olid mulle rääkinud, et 19, aga nojah. Ma ei saa üldse aru, miks ta mind nii vara pidi ülesse ajama. -.- Magama ma enam ei jäänud, seega läksin hommikust sööma. Sõin kaks võileiba ja kõrvale jõin piima. Siis tulin oma tuppa ja läksin arvutisse. Kuskil kella 10:17'ni olin lihtsalt niisama arvutis. Siis hakkasin teatrisse sättima. Kuskil kell 11:40 hakkasime sõitma. Teatrisse jõudsime hästi napilt. Käisime vaatamas muusikali ,,Helisev muusika''. Hästi hea oli minumeelest. :) Vaheajal pidime ära minema kuna mul hakkas kell 15:00 mäng, aga ma pidin 14:30 juba annelinnas olema. Käisime söömas ka enne mängu. Püüdsime hästi ruttu teha, kuid lõpuks jäin ikkagi 15 min. hiljaks, ehk jõudsin mingi 14:45. Kusjuures me pidime mängule minema sinise vormiga, aga ma läksin valgega. Õnneks sain mustad püksid ja sinise pluusi teistelt. Kaitsmed jäid mul ka maha, sest ma olen ju Lexi. Mängisin ma keskkaitses, lemmar place. Suht mängu lõpus löödi mul nina veriseks. Läksin käisin kähku sees ära, puhastasin ära ja enda meelest jäi verejooks seisma ka. Siis läksin välja, jooksin trenku juurde ja ütlesin, et saan mängida jälle ning siis hakkas mul uuesti verd jooksma. Aga noh, mäng kestis veel 2 minutit, seega vahet väga polnud. Istusin pingile ja niisama külmusin ja värisesin seal. Mäng jäi viiki.  Pärast trenku saatis mind sisse ka.  Mäng lõppes varem, kui pidi ja mul oli 45 min. aega. Vahetasin siis riided ära ja hakkasin empsile vastu kõndima. Olin juba eedenini ära kõndinud, kui ta mulle vastu sõitis ja must mööda pani. Ei näinud mind. Kõndisin siis tagasi. Kodus ma sõin ja mõõtsin siis vererõhku. Ülemine oli mul 116, alumine 65 ning pulss 79. Empsi arust oli vererõhk madala, arvestades seda, et mul oli just mäng ja ma olin jala kõndinud ka jne. Läksin aruvtisse, rääkisin veitsa Matu, Mammu, Eliisa ja Liisuga ning siis hakkasin omi asju tegema. Kui arvutis igav hakkas, läksin telku ette, vaatasin sealt ,,Troonide mängu'' kordusi ja pärast hakkasin vaatama TV3'lt filmi ,,Ma ei tea kuidas sa seda teed'' vms. Päris armas oli. :) Kui film läbi sai hakkas vend mulle räigelt närvidele käima. Rääkis mingi heeliumi häälega mul kõrva ääres. Läksin siis oma tuppa ning varsti pärast seda magama. 

*Pühapäev 28.04*

Kuna empsi ja papsi öösel kodus ei olnud, siis magasin ma nende voodis. Nii hea uni oli. :) Hommikul ajas mind õde ülesse, mingi kell 9:09. -.- Hakkasin siis telkust ,,Simpsoneid'' vaatama. Pärast sõin veits ja siis vaatasin uuesti telekat. National geographic'lt käis saade ,,Paranormaalne''. Olen seda paar korda varem ka vaatand, päris põnev on. ;) Pärast seda panin musa ja hakkasin enda tuba koristama. Pärast panin pesu pesema ja koristasin köögi ka ära. Pärast seda, vaatasin ekoolist õppimist. Mul oli teha aikast, pt 45-47. -.- Ning loodusest pt 36. Ei viitsinud kohe õppima hakata ja läksin teleta vaatama. Vaatasin ,,Jimi maailma'' ja pärast seda ,,Kaks ja pool meest''. Siis mängisin õega veits Aliast, käisin pesus ja hakkasin õppima. Sellega korras, läksin arvutisse. Rääkisime Kaijaga ja arutasime asju maast ja ilmast. :D Hiljem rääkisin ka Liisuga ja Janeliga, samala ajal vaatasin ka telkut. Sealt tuli ,,Su nägu kõlab tuttavalt'' vms, erisaade. Jannuga panime mingi haiget teksti ja naersime räigelt. :D Ta kirjutas mulle ka hästi nunnu fakti - https://www.facebook.com/aleksandra.jyrgenson/posts/513357422058703 . Kui aku läpal tühjaks sai, panin selle ära ja vaatasin ,,Kohtumine väikeste Fockeritega'' vms. Vahepeal tegin ka vanilli kooki virsiku tükkidega. Päris nämm tuli. Kuna ma unustasin kella vaatada, siis ma lasin tal suht pohhujlt seal küpseda. Esimene kord välja võttes ei olnud ta veel küps, kuid teine kord juba oli. Kui film läbi sai, läksin ma magama ära. Alguses ei jäänud, sest vend lasi suht kõvasti muusikat. Pärast seda, kui ma temaga mölisemas käisin, pani ta vaiksemaks.


Lexi :):)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar